نابرده رنج



























vesalmanochehri.loxblog.com

عاشقانه

برام هیچ حسی شبیهه تو نیست،کناره تو درگیر آرامشم

همین از تمام جهان کافیه،همین که کنارم نفس می کشم

برام هیچ حسی شبیهه تو نیست،تو پایان هر جستجوی منی

تماشای تو عین آرامشه،تو زیباترین آرزوی منی

منو از این عذاب رها نمیکنی،کنارمی به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمی رسه،همین که فکرمی برای من بسه

از این عادت با تو بودن هنوز،ببین لحظه لحظم کنارت خوشه

همین عادت با تو بودن یه روز ،اگه بی تو باشم منو می کشه

یه وقتایی انقدر حالم بده،که می پرسم از هر کسی حالتو

یه روزایی حس می کنم پشت من،همه شهر میگرده دنباله تو

منو از این عذاب رها نمیکنی،کنارمی به من نگاه نمی کنی

تمام قلب تو به من نمی رسه،همین که فکرمی برای من بسه



نظرات شما عزیزان:

نازنین
ساعت16:08---12 تير 1390

سلام وصال جوونم خوبی؟
آپم خواستی بیا


سلان نازنین جان خوبی؟

من آپم عزیزم

 



نازنین
ساعت16:08---12 تير 1390
سلام وصال جوونم خوبی؟
آپم خواستی بیا


سینا
ساعت13:43---12 تير 1390
واقعا نامبر وانه وبلاگت موفق باشی گلم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,ساعت 9:8 توسط vesal|


آخرين مطالب


 Design By : Pichak